(EIDAPERE KLAASIWABRIK): Tähelepanuväärselt hea hinna/suutlikkuse suhtega (kasutatud) objektiivid

Mõned aja jooksul odavaks muutunud objektiivid
on märkimisväärselt hea hinna/suutlikkuse suhtega.
Pole silmas peetud juhtumeid, kus ostad odava kasutatud objektiivi ja hiljem avastad, et tegelikult liigub see kallimalt … vaid just nimelt odavalt liikuvaid torusid, mis teevad praegugi väga head pilti.

Tõenäoliselt kaldub see arutelu muidugi nö täiskaadri teemaks, sest unustusse vajuv ja seetõttu odavnev wanakooli klaas kaotabju poolkaadri ette panduna üle poole kogutud valgusest ja umbes poole megapikslitest.

Aga mis siin heietada… et ots lahti teha, kiidaks ntx seda MINOLTA normaalobjet:
http://www.dyxum.com/lenses/Minolta-AF-24-85mm-F3.5-4.5_lens29.html

Kuigi päris laiema otsa lõpus on nurgad pehmevõitu (kui ava väga kitsaks ei säti), aga see on ka ainus asi mille kallal norida võib. Samas on neid liikvel palju (sest kunagi vist oli kallimate kaamerate jaoks nö kitikas ja üldse palju ostatud toode), mistõttu hinnad on odavad.
Teine odavust põhjustav tegur võib olla väline sarnasus paljude odavklassi Minolta objektiividega (ntx silmatorkavad, valget värvi Minolta torud kipuvad olema pigem ülehinnatud, kui suutlikkuse järgi arvestada)

(aivar kirjutab): Minolta oli üldse kummaline firma.Pani pillid kotti digirevolutsiooni alguses.(Müüdi maha Sonyle)
Halvim tehing üldse mida saab teha.
Teadupärast digi ajastu algusega teenisid kaamerate tootjad muinasjutulisi kasumeid.

(Eidapere Klaasiwabrik kirjutab): Kui MINOLTA fixobjed teemaks võtta, siis on ilmselt kõige julmemalt alla hinnatud toru 50mm:
http://www.dyxum.com/lenses/Minolta-AF-50mm-F1.7_lens17.html

Taas põhjuseks, et kunagi toodeti neid palju (veel selle ajajärgu mõjul kui oli kombeks pildistada mitte zoomidega, vaid 50mm fixiga). Samas on need pommikindla metallkorpusega torud nii töökindlad, et ei lähegi rikki. Canoni 50/1.8 (pisut hilisemast ajast) pole nii hea klaasiga ja laguneb hoopis kergemini.
Eesti turg näitab 50mm Minoltadest igatahes täitumise märke, ilmselt pole eriti palju SONY kaameraid…

Eidapere Klaasiwabrik kirjutas:

Kui MINOLTA fixobjed teemaks võtta, siis on ilmselt kõige
julmemalt alla hinnatud toru 50mm:
http://www.dyxum.com/lenses/Minolta-AF-50mm-F1.7_lens17.html

Hind võib ju hea olla, aga palju adapter maksab, et Sony E-le saaks ette keerata?
Ja kas siis automaatne ava ja teravustamine ja muud kellad-viled ka töötavad?
Ja kui moodsa samaväärse objega kõrvuti panna, kuidas siis kvaliteet on?


petslane,
natuke skeptiline

(aivar kirjutab): petslane kirjutas:

Hind võib ju hea olla, aga palju adapter maksab, et Sony E-le
saaks ette keerata?
Ja kas siis automaatne ava ja teravustamine ja muud
kellad-viled ka töötavad?

Sonyl on ju Minolta bajonett.

(enn kirjutab): aivar kirjutas:

Sonyl on ju Minolta bajonett.

Minolta läheb ette Sony A bajonetile (st Sony peegelkaameratele)
Sony hübriididel (ehk enamusel Sony kaameratest) on Sony E bajonett, kuhu vana Minolta (või ükskõik milline Sony A objektiiv) läheb vaid Sony A->E adapteriga, mis maksab märksa rohkem kui see Minolta

[%sig%]

(Nikon AI kirjutab): Nikoni poolt ammu enne autofookust müüdud objektiivid on tihti maruodavad ja väga hea teravusega.
Näiteks 80-200mm f/4.5 AI