K: Atomos Ninja

Atomos Ninja Inferno 7” või sarnane ekraan/salvesti. Mis on selliste head ja halvad küljed?

Kui hea kasu võiks temast olla 6D kerega videote tegemisel?

Kui ma ei eksi, siis ükski uus kaamera ei nõua välist salvestajat 4K tegemiseks, seda enam, et 6D ei tee 4K-d. Pole nagu otsest vajadust, ainult mälukaardi asendajaks ka nagu pole mõtet. Kui sa igapäevaselt filmiks, siis sul oleks juba teine kaamera ja teised lisaseadmed, siis võiks tast nats abi olla.

(aivar kirjutab): Hetkel oled vales foorumis.Siis käivad peamiselt fotograafid nad video asju eriti ei tea.
Liitu Facebooki Videofoorumiga. https://www.facebook.com/groups/videofoorum/

(Toomas kirjutab): Sa tahad aastal 2020 teha videot 2013.a. kaameraga?
Kummaline valik. Muidugi, eks 5D2 ja laternaga teeb ka veel videot :slight_smile:
6D on videomaailmas relikt.

Ninjade kohta ülevaateid ju netist palju.
Ise kasutan Sony a7s2 ja Ninja V. Väga hea kombo!

No tegelikult kõik ei pea siledat süldi-reklaami-videot tootma päevatööna. Ja kuskilt peab igaüks alustama ja tippu jõudjad alustavad jalamilt.
Reklaamid ajavad inimesi lolliks ja vahel alustaja vajab abi inimestelt, kes on juba sellest sitast läbi käinud.

kui sul aastal 2020 uut 8k arrit või redi vmt pole, siis võib muidugi mingi suva sony a7s2-ga ka ju mingit nn “videot” laternaga teha?
kõlab sarnaselt?
Said oma punnitamis-fetishid ette laulda sellele, kes neid tegelikult veel ei vaja?

Kui asjad ei tööta omavahel, on selline teade olulisem abi alustajale, kui enda punnitamine.

magic latern äppi mõeldakse, seda on ainult cänunile

Polnud mingit seal vihjetki tagamõttele või isiklikule irooniale või siis oleks “lantern”, nagu asja nimes tegelikult…
Tühja sellest .
Asja mõte oli ju kekutamine tegelikult.

Eks see selline katsetamise ja mõtete mõlgutamise asi ole sest ega samas vene mto1000 ja mõnede lindude ja vahest ka rokimöllu videod ei klassifitseeru ka 8K videode raamesse, et saaks kõigile uhkustada, vaadake mis ilu ja sära. MTO1000 pole iseenesest üldse halb klaas kuid halvaks muudab selle klaasi vaid teadmine, et sa ei näe tikutopsist seda kas teravus on õiges kohas või vales ning kaamera enda helisalvestus ei kannata ka väga kriitikat. Seda enam, et kaamera enda HDMI väljund ikkagi tundub olevat etem kui aparaadi sisene salvestamine.

Väline salvesti kindlasti ei aita käsitsi teravustamisel, võibolla on väike abi välisest ekraanist. Need on mõnikord kokku ehitatud, mõnikord mitte. Kas laivviuu ei paku piisavalt abi? Suur ekraan lihtsalt dubleerib seda. Käsiteravustamisel on jäledalt palju abi elektroonilisest pildiotsijast, neid pistetakse hübriidide sisse. Teatavasti on üks teine kaamerabränd kurikuulus oma video kvaliteediga, oli juba ammu enne kui foto digitaalseks läks. Variandid, osta olemasolevale kaamerale igaks juhuks lisavidinaid, äkki läheb paremaks, või vahetada kaamera ja kindlasti läheb.

Selge, sellised junnid jätame niisama tegelastele kellel ei ole ei video pead ega tee videosid teistele. Kui mul on kolmjalg ja videopea siis ikkagi selleks, et saada võimalikult sujuv kaader ja mitte kõikuv pilt ning seega tulebki siin mängu suurem ekraan ja miks mitte ka tal võimekus salvestada videosignaali koos heliga ja seda paremini kui aparaat ise teeb.

Ilmselt tuleb hakata raha koguma blackmagic pocket camera 6k kaamera jaoks.

Mine parem selle küsimusega m6nesse muusse sots. meediasse, näiteks

https://m.facebook.com/groups/1525300811053260?group_view_referrer=profile_browser

See vidin eeldab küll rigi kaamera ümber ehitamist. Numbrid leiad ise speksidest, kas HDMI-väljund annab parema väljundi.

Paras edevuse vidin. Kui kaamerast on videokoodeki arvelt kokku hoitud, siis on see ekraansalvesti 6igustatud. Prores koodek annab kiiresti liikuvale sisule parema tulemuse.

Kui sul on meeskonnas fookuseerija, siis anna see ekraan talle.

Ma pole kindel, aga t6enäoliselt kaob “29:59” salvestuspiirang ära.

Hakkasin mõtlema, et kas sellisel juhul kui välist salvestajat kasutada ei teki too oht, et peegel lastakse mingi aja pärast lihtsalt alla kui ei saabu muutuse signaal? Hetkel küll vaatlen hoopis lihtsama lahenduse suunas milleks on blackmagic pocket cinema camera 6k kuid hind ei ole hetkel see mis paneks teda ostma. Küsimus jääb selle vidina puhul siis aga, et kas tolle autofookus toimib siis automaatselt või mismoodi?

Samas siis on vähemalt 4k reso olemas ja ka automaatne autofookus kui on EF obje ees.

Ei ole selles ekraansalvestaja vidinas mingit autofookust. Hollywood ja profid lasevad ikka manuaalfookusega edasi. Objektiivi külge pannakse “väline mootor”, mis objektiivi fokuseerimisr6ngast keerutab. See “väline mootor” v6ib olla juba kaugjuhitav, ja selleks pühendatakse oma mees. Kui su canonis on dualpixel continues focus, siis v6id muidugi sellega proovida. Videomaailma profid seda usaldusväärseks ei pea ( Canon R naerdi välja ) .

Ja ei ole ka selles 6K BMPC kaamras continues focus v6imalust. Kui autofocus sellises hinnaklassis on sulle nii oluline, siis unusta head videospecsid, ja vaata hoopis Sony 7III poole . Praegu oodatakse suud laiali Canon 1x3, sest lubatakse still- ja videomaailma ühendata. Eks oleks juba aeg sellises hinnaklassis kah, sest Panasonic S1H ründab 6K-ga varba peale.

Eks siis peab mingiks ajaks selle ilusa idee maha matma ja lootma, et 10 aasta pärast on täiskaadre 4K masinad juba normaalsete hindadega ja toimivad paremini kui praegust.