Lihtsalt SUUREPÄRANE uudis

mine nüüd perearsti juurde vutt-vutt ja lase rohud uuesti välja kirjutada. oligi kuidagi rahulikuks jäänud.

marek kirjutas:

mine nüüd perearsti juurde vutt-vutt ja lase rohud uuesti
välja kirjutada. oligi kuidagi rahulikuks jäänud.

Ma ei mäleta eriti, et minu lapsepõlves oleks keegi kirjutanud: Suurepärane uudis! Mustvalgete telekate müüginumbrid on kukkunud! Või hilisemast ajast: Eriti suurepärane ja innovaatiline! Keegi ei taha enam kineskoopmonitore osta!
Või et üldse oleks uudist olnud kui ketta ja pulssvalimisega telefoniaparaadid turult ära kadusid. Lihtsalt ajad muutuvad ja perearstilt saadud rohud võivad aidata kohaneda. Või ka mitte.
Võibolla käid seal arsti juures ära, avastad, et tabletid ise ja neid väljakirjutanud arstitädi ise ka on eelmise sajandi tehnoloogia ning suurepärane, kui pensionile jäävad kohevarsti? :stuck_out_tongue:


petslane

Tänud asjaliku kommentaari eest.

Ajad muutuvad.
Tehnoloogiad muutuvad.

Ma ei mäleta eriti, et minu lapsepõlves oleks keegi kirjutanud:
Suurepärane uudis! Mustvalgete telekate müüginumbrid on kukkunud!

Minumeelest on iga natukese aja tagant käinud läbi et nutuföönide osakaal on nüüd nii ja niisuur ja nupuföönide turuosa on vaid loetud protsendid jne. Samuti käib iga natukese aja tagant läbi nt opsüsteemide, moblatootjate, serveritootjate jms turuosade tabelid-graafikud.

Selline info, on suht sama rutiin nagu valuutakursid, börsiteated, üle-homse-ilma-ennustus jms.

Lihtsalt PROBLEEM on selles et teatud seltskonna ajab sellelesamale muutumisele viitamine – kuidas-nd-viisakalt öelda – tagajalgadele. Ilmselt pole hädistele hädaärikakestele teps mitte mokkapidi et:
.1 Selline fotoäri sellisel kujul on suht sügavalt p****s. Consumer-äri on täielikult hävinud, prosjuumerid MÕTLEVAD ja OOTAVAD. Kui mõtted mõeldud siis KAUPLEVAD.
.2 Selleks et äri uuesti minema hakkaks tuleb TÖÖD teha. Sorry ivaan kuid kliendi mõnitamine EI muuda siin midagi. KAHJUKS. Tehnoloogiarelikt jääb ikkagi tehnoloogiareliktiks ja arendajajad stagneeruvad endise hooga ehk
.3 Tuleb ISE mugavustsoonist välja tulla ja sortimenti laiendada. VASTIK ja EBAMUGAV…

MetsJeesus kirjutas:

Lihtsalt PROBLEEM on selles et teatud seltskonna ajab
sellelesamale muutumisele viitamine – kuidas-nd-viisakalt
öelda – tagajalgadele.

Vat kui ma tahaksin sarkasmi üles näidata, siis ma teeks nagu ma olen kunagi ühte jackassi tegemas näinud – surnuaiast mööda minnes ja pärgadega seltskonda nähes hüüaksin: “Hõissa matused!”. Lihtsalt suurepärane, et nüüd on maailmas eluruumi noortele rohkem.
Teisalt on mul kahju, kui Canonil-Nikonil halvasti läheb. Konkurents väheneb, valdava turuosa saanu hakkab laiutama, muutub laisaks, ei viitsi enam uusi innovatiivseid tooteid arendada ja ajalugu kordub.
Aga “tagajalgadele” tõusnud fotokaostjat sooviks oma silmaga poes näha, kui ta parasjagu ajast ja arust aparaadi eest raha lauale laob :smiley:


petslane

Teisalt on mul kahju, kui Canonil-Nikonil halvasti läheb.
Konkurents väheneb, valdava turuosa saanu hakkab laiutama,
muutub laisaks, ei viitsi enam uusi innovatiivseid tooteid
arendada ja ajalugu kordub.

Areng toimub ju, aga “aeglasemalt”. lüpstakse brändikarkajaid, nagu ikka. 1Dx3 kah nagu ukse taga. Kui pappi pole siis lihtne hädaltada…

Mis ajalugu silmas peeti?

H.P. kirjutas:

Mis ajalugu silmas peeti?

Seda, et turuliidrid kipuvad laisaks minema, innovatsiooni pidurdama ja siis tuleb mõni tagumise rea tegija, kes neist hooga mööda paneb. Nii nagu Sony praegu Nikonist-Canonist või ca 10a tagasi Apple tegi Nokiale ära.
Tulevikku vaadates, arvan, ei pea väga kaua ootama, kui Sony ja Apple jäävad ajale jalgu…
Mina tarbijana seda heaks uudiseks küll ei pea, pigem tüütu.


petslane

[%sig%]

Nägin seda graafikut juba ammu kuskil. Aga siis oli seal juures kommentaar veidi pikemast ajast. Et Sony on väga murelik oma peeglita täiskaadri turu pärast. Varem oli tal Jaapani turul 100%, mis kukkus laksust kuskile 60% taha, kui kaks relikti-tootjat oma karbid välja tõid. See arvatavasti veidi tagasi nihkunud, uus asi hetkeks ikka müüb rohkem.

Ma ei näe erilist mõtet onaneerida nende (teiste toodetud) numbrite kallal. Parem oleks muretseda endale päris elu ja seda elada

(Sulev kirjutab): Veel üks suurepärane uudis - nutitelefonide müük langeb! Seda vaatamata sellele, et Metsjeesus pikemat aega nutiplutisid fotokaamerana ülivõrdes kiidab, sest tema väitel on nende moodne pildiparandustehnoloogia, tohutu arvutusvõimsus, GPS-tugi, moodne kasutajaliides jpt punktid veel, tavakaameraga võrreldes nii suur samm edasi, et pildistajad kolivat, nagu üks mees, kõik nutitelefoniga pildistamisele ümber.

(Sulev kirjutab): Link ka: https://www.extremetech.com/mobile/290641-global-smartphone-sales-drop-but-huawei-sees-massive-growth

Nagu nad ütlevad, et küürakat parandab ainult haud.
Kes seni pildistanud see pildistab edasi oma relikti Canoni või Nikoniga, kiibitsejad surfavad tabelites, aru saamata miks nemad seda pilti kätte ei saa :smiley: Alati on mingi kõver uuel mudelil 0,1 EV perem kui eelnenul… ilmselt sellepärast :smiley:

kiibitsejad surfavad tabelites, aru saamata miks nemad seda pilti kätte ei saa :smiley:
Alati on mingi kõver uuel mudelil 0,1 EV perem kui eelnenul… ilmselt sellepärast :smiley:

Seep see häda on et surfavad tabelites ja kuna uus mudel on ainult 0.1 EV parem (kui sedagi), siis OOTAVAD oma ostuga ja/või kulutavad oma elektroonika eelarve telekale, arvutile, nutuföönile vms muule vidinale…

Tulemusena ongi seesama meeldiv ja suurepärane uudis et känn- onna ja nii-konna müüginumbrid on kusised ja ega Sonylgi müük just hiiglaslik ei ole. Suurepärane uudis sest äkki jõuab Seniilistuva Päikese Maal teatud inimeste ajudesse et tuleb teha natukenegigigiiii tootearendust…

smartphone-sales-drop-but-huawei-sees-massive-growth
Tänud viitele põnevale lugemisvarale. Pmst nutuföönid on jõudnud suht samasse punkti kus fotokaamerad praegu ehk turg on üleküllastunud. Järelturg on samuti üleküllastunud. Aktivapoolelt on turg siiski väga oluliselt suurem, väga oluliselt internatsionaalsem ja väga oluliselt paremini avatud konkurentsile ning ainus võimalus üldse midagi müüa on innovatsioon. Huia-Weia on muidugi järjekordne sprinter tagareast, kes lisaks usinale nuhkimisele on ilmselgelt ka teisi turulisi motiveerinud. Oluliselt motiveerinud.
Õuniku tulemus on muidugi Masendav. Tundub et firma pläkk-Perristub ehk kaotab hoogsalt globaalset turuosa kuid suudab säilitada mingiks ajaks mingi endeemse turuosa U$A-s (enne kui kõva kolksuga Ajaloo Prükkarisse pudeneb).

MetsJeesus kirjutas:

Seep see häda on et surfavad tabelites ja kuna uus mudel on
ainult 0.1 EV parem (kui sedagi), siis OOTAVAD oma ostuga
ja/või kulutavad oma elektroonika eelarve telekale, arvutile,
nutuföönile vms muule vidinale…

Mis mure sul on mingi suurkorporatsiooni müüginumbritega, et nagu maru isiklikult kohale läheb? Lähed niimoodi enneaegselt hauda.

Minule jõuab ISIKLIKULT niipalju kohale et:
suurkorporatsioonil läheb s***i =>
panustavad rohkem R&D-sse =>
Turule tuleb paremapaugu/papi suhtega tehnika.

Mina ootan pool aastakest kuni hinnad pisut langevad ja hakkan ostlema.

LIHTNE!

Se et mõnel hjädisel hädaärikal müük vahepeal seisab – pole MINU piznes, otsigu endale mingi muu töö – hakaku näituseks kojameheks (linn vajab kasimist küll ja enamgi veel).

Poole aasta pärast ostad - hea huumor :slight_smile: Sa jutupaunik pole selle kolme-nelja fotokalas osaletud aasta jooksul mitte midagi ostnud, kogu aeg ootad ja halad. Hapud viinamarjad, ütleksin mina.
Minu soe soovitus on sul oma kaameraturu ja majandusanalüüsikesi avalikku veebi enam mitte riputada, ei jää sinust nii rumalat muljet. Kirjutamismaneeri sa ilmselt enam muuta ei suuda, nii et sellega oled pe**ses nagunii.

See mille peale MINA oma enda tehnika-eelarve kulutan on MINU otsus. Kas klots läheb auto- teleka- nutufööni- või fototööstusele sõltub lihtlabaselt sellest kus vahepeal ON olnud ka mingi ARENG.

KUi 5a vana fotoka ja leitist-greitist kaamera sensorite karakteristikud ja menüüsüsteemid on äravahetamiseni sarnased kuid uus nutuföön sisaldab viite kaamerat, uus telekas UHD-d ja HDR-i ja uus auto käib elektri peal siis ilmselgelt EI ole kaameratööstus see sektor kuhu seekordne ports taskuraha tilgub.

Midagi pole parata – Õnnetuseks ja Hädaks ei ole ma ainus hapu viinamarjanäoga klient – nagu eeltoodud SUUREPÄRASED uudised Nii-Konna ja Känn-Onna müüginumbrite kohta ka näitavad. Saame aru et Hapu Viinamarjanäoga kliendid on lihtsalt Uus Normaalsus ja on täpselt nii kaua kuni 21. sajand lõpuks fototöösturite kergelt seniilistuvatesse ajudesse kohale jõuab.

Minu soe soovitus on sul oma kaameraturu ja majandusanalüüsikesi avalikku veebi enam mitte riputada,
ei jää sinust nii rumalat muljet.

Mis on võimalik sanktsioon eeltoodud analüüsi avalikustamise eest (kui hädas kaameraärikate hädine hala välja jätta)?!?

(Sulev kirjutab): Offtopic küll, aga mis elektriautoga sa sõidad?

(enn kirjutab): Ta ootab uut Teslat, sest Musk lubas, et see tuleb palju parem…

[%sig%]

(mihk kirjutab): Miks pead OMA raha kulutamise otsustega nii hullusti kõikidele peale käima ? Kas Facebook-ist jääb väheks ? Igaühel on oma pea otsustamiseks. Ja oma raha ostmiseks. Ja kaameratööstust ei huvita karvavõrdki, mida üks Metsjeesus siin kolkas arvab. Ja kas ta ostab poole aasta pärast viie või kümne mikrokaameraga telefoni. Sa ei ole fotoaparaatide turul ostjate segmendis, oled pilti tegevate telefonide ostjate segmendis.
Aga äkki juhtub ime ja ostad hoopis Fuji keskformaatkaamera ? Erinevalt uuest Teslast saad selle kindlasti ka kätte.

(veel üks mõttetu mees kirjutab): > Mis on võimalik sanktsioon eeltoodud analüüsi avalikustamise eest?
Kõigepealt, ma ei nimetaks seda analüüsiks vaid „analüüsiks“. Kloun, kes kasutab samu sõnu, mida teadlased, jääb ikka ainult klouniks.

Hämmastav, et nii lihtsat asja peab seletama: sanktsiooniks on üleüldine inimlik põlgus ühiskonnas, mis sulgeb uksed. Võib-olla saad kunagi täiskasvanuks ja tahad osaleda mingis tõelises projektis, aga keegi märkab, et „see on see tüüp kes peksis omal ajal foorumis mingi lollaka aliase all pidevalt teemast mööda“ ja nime taha tuleb miinus. Võib-olla on see juba juhtunud seal kangialuses kus oma äri ajad – kellegagi on diil juba koos, aga viimasel hetkel ütleb teine pool: „sorry, aga ma ostan kallimalt, kuid adekvaatsemalt müüjalt“ – kas tuleb tuttav ette?

Mulle õudsalt meeldivad muinasjutud, aga reaalses elus ei viitsi küll tegemist teha veidrikuga, kes usub, et kusagil eksisteerivad mingid tigedad „fototöösturid“. Päris maailmas toodavad laiatarbekaupu suurkorporatsioonid, kelle jaoks see on vaid üks haru. Kui turg tõuseb, siis panustavad, kui langeb, siis liiguvad mujale: kes keskendub kontoritehnikale, kes tööstusoptikale, keegi audio salvestusele-taasesitamisele ja keegi veel kurat teab millele. On ülimalt naiivne arvata, et ükskõik mille kogu sektori müüginumbrite langus motiveerib kedagi arendusse investeerima. DSLR kerede tootjatel on praegu kasumivõtmise aeg: kunagi töötati metsiku papi eest välja oma platvorm ja seda müüakse väikeste facelift’dega kuni ostjaid jätkub, ilma lisainvesteeringuid tegemata, tulu läheb hoopis muude valdkondade toodete loomisesse. Paraku.

Nüüd lõpetuseks meditsiinline aspekt: inimest, kes suurtähtedega rõõmustab talle tundmatute isikute ebaõnne üle, ei ole ajaloos üheski jätkusuutlikus ühiskonnas normaalseks peetud.

[%sig%]

(enn kirjutab): Aastakümneid tagasi töötasin ma TPI tudengina ka katlamajas valveelektrikuna. Seal oli meil katlakütja, kes oli sügavalt veendunud, et konkreetselt teda kiiritatakse sputnikult. Kiirguse tõrjeks oli ta oma kõige õrnemale kehaosale ise ehitanud plekist ja nahkrihmadest pampersilaadsed kaitsmed.
Kui loen MJ kurtmist, et foorum on täis äpardunud müügimehi, kellel ei õnnestu oma relikte maha müüa, tuleb mulle meelde see katlakütja oma hirmude ja pampersitega…

[%sig%]